ServiceDesk тәулік бойы диспетчерлік қызметі
Біздің компания ServiceDesk бөлімшесі негізінде тәулік бойы диспетчерлік қызмет көрсетеді. ServiceDesk қызметі бүкіл Қазақстан бойынша біздің Тапсырыс берушілердің жабдықтарына тәулік бойы қызмет көрсетуді және мониторинг жүргізуді қамтамасыз етеді.
ServiceDesk қызметінің негізгі жұмыс бағыттарының бірі проактивті техникалық қолдау болып табылады. Біздің белсенді техникалық қолдау қызметі жабдық жұмысындағы іркілістердің алдын алуға, тоқтап қалудың алдын алуға, тиімділікті оңтайландыруға және арттыруға, сондай-ақ тәуекелдерді азайтуға бағытталған.Проактивті техникалық қызмет көрсету деңгейінде қолдау барлық қызмет көрсетілетін жабдықтың жай-күйін тиімді бақылауға мүмкіндік береді, бұл тоқтап тұру уақытын айтарлықтай азайтады. Бұл жабдықтың үздіксіз жұмыс істеуін қамтамасыз етеді және оның қызмет ету мерзімін ұзартады.
ServiceDesk қызметінің жұмысы шеңберінде біздің Тапсырыс берушілер үшін SLA қызмет көрсету сапасының нормативтеріне сәйкес өтінімдерді есепке алу және өңдеу жүйесін ұйымдастыру мүмкіндігі қолжетімді. Бізде мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз ету және сервистік процестерді автоматтандыратын және біздің Тапсырыс берушілердің қызметкерлерін тарту және олардың тиімділігі бойынша ашық есептер беретін тәжірибелі қызметкерлер бар.
![](/image/servicedesk2.jpeg)